mandag den 31. januar 2011

Starbucks


Når man bor i et kedeligt land med ingen starbucks, udover den fjerne lufthavn, må man nøjes med en kop derfra. Jeg bliver glad af bare at se på den, det får mig til at tænke på New York og Paris og lufthavnen og kaffe.

I dag har overraskende nok været en dejlig mandag. Jeg har ikke rigtig lavet noget i skolen, da vi skulle se en film: "This is England". Følte mig rimelig old school cool da jeg sad med Dr Martens og så den film. Filmen kan anbefales!

Jeg skulle rigtig gå på opdagelse i den lokale genbrug, men jeg havde fuldstændig glemt at den var lukket idet det er mandag. I stedet trøstede min veninde og jeg os med en hindbærsnitte vi delte. Jeg får måske job i bageren, ååååh vi krydser fingre! Jeg har brug for cash, og det er nu!
Jeg skal lave et virkelig fedt og kreativt projekt sammen med min bedste veninde, der har sat det i gang. Jeg er skræmt og spændt på samme tid, og det er for tidligt til at sige noget, men fuck jeg glæder mig!

Det er slut med stress, for lektierne er lavet og gymnasie beslutningerne taget (hey det rimer?).

Jeg håber jeres mandag har været mindst lige så god. Jeg kan faktisk slet ikke huske en mandag, der har været så rar og opløftende. Livet er herligt ikke?

3 kommentarer:

  1. lovely I made your day <3
    Hvilket kreativt projekt?

    SvarSlet
  2. OH DEAR GOD, LOL :*
    ups troede det hørte med under, du behøvede caaash. Sorry babe, glæder mig også!

    SvarSlet