tirsdag den 8. marts 2011

Dagens "Hvad du skal bruge dine penge på"

Can't wait for summer!
Monki's ny kollektion er sød, lækker, chic, nostalgisk og retro. Her er mine top favoritter, som jeg helt klart overvejer at købe! Har det dog personligt sådan at Monki's tøj skal prøves, før det kan bedømmes, da det ser meget anderledes ud på bøjle end på krop. Monki har udsalg virkelig tit, så spørgsmålet er om jeg tør vente. Skal jeg tage chancen?

T-shirten nedenunder er sååå nice! Dels pga. den lækre lyserøde pastel der ser nam ud med solbrun hud. Dels fordi jeg forguder Paris og det franske sprog. C'est magnifique.
Truly Madly Deeply Magnifique Tee

2 kommentarer:

  1. lækker blog! følger helt klart! :-) håber også du vil kigge forbi min blog x
    //www.thisismyblog093.blogspot.com

    SvarSlet
  2. I love th floral top and the sunglasses! :)

    SvarSlet