fredag den 25. marts 2011





gamle billeder fra savnede sommerminder..

Nogen gange tror jeg seriøst at jeg er født i det forkerte årti, og at jeg egentlig hører til ét uden alt det forvirrende elektronik. Mit net fucker, mit tv fucker og kan ikke finde mit kamera-stik. Nice. Så i må nøjes med stemningsbilleder fra sidste sommer, og mine få indlæg. Heldigvis får jeg snart en bærbar, hvilket betyder jeg skal slippe for min store computer, og at der bliver plads til at trække vejret. Så skal der kraftstegme dyrkes yoga <3. På onsdag skal jeg i Lyngby storcenter med min yndlings blondie, og bruge alle de penge jeg ikke har.

Havde en kedelig og sur dag hvor alting føltes ligegyldigt. Fik en stemningsfuld og livsbekræftende aften med min familie og xfactor, hvilket var lige hvad min forvirrede, ensomme sjæl havde brug for. Godnat.

translate
Sometimes I seriously believe I was born in the wrong decade, and that I belong in one without electronic things. My internet is fucked, my tv is fucked and I can't find my camera stick. Nice. That's why there's only my old summer memory pictures atm. Wednesday I'm going to shop for all the money I don't have. Goodnight.

1 kommentar:

  1. Rigtig sød blog du har :)
    håber du vil kigge forbi min
    idaalund.blogspot.com

    SvarSlet