lørdag den 30. april 2011

genbrug og gratis ting!

Jeg har ikke shoppet i rigtig lang tid, og nu er penge ikke undskyldningen. Fik min første løn nogensinde i går! Omkring 1200 kr CHACHINGGG! Mand det føles godt. Men der er dog stadig ingenting i butikkerne der "tænder" mig. Til gengæld har gået på opdagelser i genbrugsbutikker og fundet hyggelige, retro ting.
Lækkert læder. Pung for 30 kr (der indeholdt 7 kr og en 5 øre), og bælte til 10 kr!

I en genbrugsbutik hvor alt stod til 10 kr, fandt jeg bluser fra Versace og fra Dior!!! Det reddede fandme min dag.

I troede måske da I så blogtitlen, at jeg havde været til et super fancy blogevent med en masse gratis ting.... Naaah, dog ikke. Men jeg har fået fede gratis ting af den ene eller den anden mærkværdige grund, og det er sgu' lækkert!
<>
                               
Var til en åbning af en lokal butik hvor der var goodiebags! Med Friis&Co stuff endda. Det eneste jeg kunne lide var dog de her glam øreringe, men de er da også cool!
<>



Scrubben er fra Comwell, og gør min hund såååå blød! Min mor havde fået den, og hun brugte det ikke, og gav det til mig. Thankyou mama!
Mascaren til venstre fik jeg af en kvinde i bussen i går nat. Random ikke? Hun arbejder i Matas og hedder Carina, det er sådan set hvad jeg ved om hende. Jeg var enormt snaksagelig efter de tidligere 3 øl, og vi snakkede om alt mellem himmel og jord på den bustur. Så da jeg skulle af, gav hun mig mascaren fra Nilens jord. Jeg gav hende et kram som tak. Fuck det var sjovt.

Puha, langt indlæg. Nyder I alle livet?

1 kommentar:

  1. Fed pung og bælte! :)

    Agnes
    http://agnesvictoria.blogspot.com/

    SvarSlet