tirsdag den 14. juni 2011

Vintage i Cph - 1






Var i København i dag med min mummi. Gud hvor jeg elsker København. Har ingen billeder derfra, men købte den lækreste Moschino vintage taske i vintageforretningen Times Up Vintage. Den ligger på krystalgade 4, og kan varmt anbefales. De sælger Yves Saint Laurent, Chanel, Dior osv, og deres vinduevisning er.. smuk! Min taske kostede 495 kr. Den vil give mig lykke i mange år kan jeg mærke, og det er allerede begyndt som i ser på nederste billede her hehe. Købte også andet nice i cph for no money, men det kommer senere <3

translate
God I love Copenhagen. I bought this yummy vintage Moschino bag at an amazing vintagestore 'Times Up Vintage'. It's located at Krystalgade 4, and I deeply recomend it.  They sell beautiful things from amazing brands. The bag I bought is going to bring me happiness for many years, as shown at the bottom picture tihi. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar