mandag den 28. februar 2011


For nogle uger siden fortalte jeg om et kommende projekt. Så sagde jeg ikke mere. Men det var sådan at min venindes gamle chef er modefotograf (!) ved siden af hans normale erhverv, og de havde sammen planlagt at vi alle tre skulle have taget nogle billeder. Jeg var mildest talt spændt. Ville ikke køre mig selv for meget op, og så bagefter stå tilbage med den der følelse: "Nå så var det dét eller hvad?". Men det gjorde jeg ikke. Det var virkelig sjovt! Jeg lærte en masse, både med at posere og tage billeder. Det var dog kgdsajakljas koldt! Vi tog kun nogle basic billeder med vores normale tøj. Men han virkede meget optimistisk at det her måtte vi gøre igen snart, nogle vilde og kreative fotoshoots  når det blev varmere, sagde han. og... til sommer kan han skaffe os adgang til modemesse i bellacentret!!!!!! Vi skreg af lykke.

Synes det nederste billede er lidt... fjollet: "sidder lige naturligt på en bænk". Men fotografen og min veninde elskede det :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar