søndag den 6. februar 2011

Temptations


Den 60'er inspirede ferskenfarvede/hvidblonde kjole var den eneste tilbage i butikken. Desuden var den på halv pris og lige i min størrelse. Den hang blot på knagen og kaldte på mig. Det samme gjorde den brune lædertaske som også var den eneste tilbage. Og den brændte rødfarvede top som ser lækker ud med min endnu brunere farve til sommer og rødlige hår. Den sorte silkeskjorte var et must til min allerede fyldte garderobe, og det samme med de højtaljede levis shorts fra Urban Outfitters. I genbrug købte jeg den polkaprikkede a la silke skjorte, som gjorde jeg blev kaldt for juleøl i fredags. Den bløde krave i ægte kaninpels kostede 30 kr, og vil gøre alle mine forårsjakker g-l-a-m-o-r-o-u-s. Jeg bruger penge jeg ikke har, det er sandt. I can't resist the tempations.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar