søndag den 6. februar 2011

paaaaarty! + vinnie who!

I fredags var der party i provinsen. Jeg mødte en masse dejlige mennesker, og havde de dybeste og skøreste samtaler om alt og ingenting. Der var en fed fest med en rar stemning. Dog synes jeg der manglede noget hygge og personlighed. Muligvis fordi jeg ikke var i det aller sygeste festhumør på vej derud.



Lørdag var jeg til Vinnie Who koncert i den lille truckhal i Hillerød. Fuck det var niiiiice! Der er den fedeste stemning. Det er vildt og chill på samme tid. Bagefter kom (det lækre) band og solgte t-shirt. De var virkelig fede, men som sagt har jeg no cash så måtte prioritere... Min veninde købte en, og fik alle deres autografer på. Vi fik en ordentlig snak med Vinnie Who, som er åååh så nuttet suk suk suk.... Han er virkelig dejlig! Jeg tog et billede af ham og mine veninder, hvilket så betød at jeg ikke var billedet... øv haha. Men super hyggelig aften! Ps fik hans autograf hihi. Men det er umuligt at se på cam men whatevaa:




Fik jeg nævnt at vi fik et '18 og derover' stempel fordi min bedste veninde kendte billetmanden?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar